Ulotki reklamowe – najlepsze pomysły

ulotki reklamowe
ulotki reklamowe

Rynek marketingowy, pomimo postępu techniki, wciąż nie skupia się tylko na nowoczesnych formach reklamy przez prasę, telewizję i przede wszystkim Internet. Pomimo popularności tychże nośników, gadżety reklamowe, które są upominkami dla klientów wciąż utrzymują się wysoko w hierarchii, natomiast ulotki reklamowe pozostają tak skuteczne jak dawniej. Oczywiście, choć kampania ulotkowa jest stosunkowo prosta do zaplanowania, jedne pomysły są mniej trafione, drugie bardziej. Jak skutecznie podejść klienta przez ulotki reklamowe? Oto kilka rad.

Ulotka z reguły oscyluje w formatach od A6 do A3 i jest barwna, a przy tym posiada wszystkie informacje kontaktowe. Zamówienie tysiąca sztuk takich ulotek z totalnie spersonalizowanym projektem to koszt około czterystu złotych. Nieźle jak na tak obszerną reklamę, prawda? Drugim ciekawym pomysłem są wizytówki, które wszakże też są ulotkami, tylko bardziej eleganckimi i niekojarzącymi się z ulotkami rozdawanymi na mieście, których niekiedy mieszkańcy mają już po dziurki w nosie. Informacje o adresie firmy to podstawa, dlatego wizytówki zawsze spełnią swoją reklamową rolę. Kartka pocztowa będąca zarazem ulotką reklamową to ciekawa forma marketingu przysyłana do domu. Dzięki temu nie będzie utożsamiana ze stosem ulotek, którego można dorobić się spacerując po centrum, a z otrzymaniem listu, co przecież w tych czasach jest takie rzadkie. Miła odskocznia od maili, prawda? Plastikowa biznes karta to coś więcej niż zwykła wizytówka. Budzi skojarzenia z firmą, której profesjonalizm jest bardzo wysoki. Takie Ulotki reklamowe są bardzo urokliwie i wielce wpływają na podświadomość kontrahentów.

To tylko kilka propozycji, których jest jeszcze więcej. Na koniec krótkie przypomnienie. Markę firmy buduje się od podstaw, czyli należy zatrudniać wykwalifikowany, ale i dobrze wychowany personel, który nie będzie odstraszał klientów humorkami i niestosownymi zachowaniami. Gdy już imię firmy zyska przychylną opinię społeczeństwa, gadżety reklamowe i ulotki tylko dopełnią dzieła wężyka marketingowego.